Indianer i 10 minutter

Papaija2008 FreeDigitalPhotos
Papaija2008 FreeDigitalPhotos.net

Jeg går gjerne på tur alene, med de to hundene våre.

Vi går på smale stier, noen ganger på hjortetråkk.

Kanskje til et vann.

Det er deilig å sitte ved et blikkstille vann med skog rundt og speide utover.

Plutselig kommer den. Indianerfølelsen.

Det er følelsen av å være utenfor tiden,  i ett med naturen. Jeg er sikker på at hjertet slår litt saktere.

Alle problemer forsvinner, og roen senker seg.

Luften er frisk og klar.

En fisk vaker kanskje, fuglene synger. Og livet oppleves som et under, – i en grønn verden.

Etter 10 minutter med indianerfølelse er batteriene ladet, og jeg føler meg som verdens heldigste når jeg rusler videre.

Er det lykke?

Hverdagslykke.

4 kommentarer om “Indianer i 10 minutter

  1. Hverdagslykke om man kan få en slik tur og en slik følelse hver dag 🙂
    Deilig uansett.
    Ha en fin kveld 🙂

Legg igjen en kommentar